IMI PLACE CE AUD SI CE VAD. DAR TIE?

De vreo 3 ani merg cam de 2 ori pe saptamana sa inot. Am surprins de curand, o discutie In vestiar, intre doua tinere doamne. Doamnele fac  fitness.  (Vestiarul pentru piscina este comun cu cel al salii de fitness.) Una dintre doamne, povestea ca vrea sa slabeasca cam 8 kg intr-un timp cat mai scurt. (Sa nu-ti inchipui ca ar fi aratat prea grasa!) Cealalta comenta, ca este prea greu sa slabesti dupa ce ai nascut si ai copii mici.                        Ce mi-a placut atunci, a fost replica celei dintai ….

 

Si ea are 2 copii mici si serviciu si cu toate astea isi face timp pentru dieta si ca sa vina la sala!…

Mi-au placut la nebunie cuvintele ei, asa ca n-am rezistat si am felicitat-o, desi nu ne cunoastem.

Intr-adevar , imi place ce aud si ce vad in jurul meu, in ultimul timp.

In acest caz, e vorba de o femeie, mama, angajata, in  Romania, care are grija de ea ,de sanatatea ei si de cum arata.

Si la piscina, unde ti-am spus ca merg aproape regulat de vreo 3 ani, cu sotul meu, in ultimul timp, de vreun an, vad dimineata, mai multe persoane, barbati, chiar si familiii, unii chiar trecuti de prima tinerete.

Ca medic naturist, intotdeauna  am stiut si “simtit” ca miscarea este veriga lipsa extrem de importanta, pentru rezistenta unui organism sanatos. Si care acum mai multi ani, “lipsea cu desavarsire” in Romania.

In Germania, unde am locuit acum vreo 20 de ani, era foarte normal de ex., sa te deplasezi cu bicicleta la cumparaturi , sa mergi la inot, sa faci calatorii “cu piciorul”, etc.

Au trecut ani buni de atunci si uite ca incet, incet, lucrurile intra in normal si in Romania.

Tu ce sport obisnuiesti sa practici?

Iar daca nu ai facut-o pana acum, ce mai astepti?

Incalta-ti baschetii si da o fuga in jurul blocului, sau pe scari, prin parc sau in curtea pe care poate o ai.

Daca nu vrei sa te vada ceilalti, cauta pe you-tube. Poti gasi o sumedenie de exercitii : fitness, zumba, Pilates, belly dance (ti-l recomand pe cel cardio, de mai jos),

Prima parte

Partea a doua

Partea a treia

Partea a patra

pe care le poti practica de 2-3 ori pe saptamana. Este un mod relativ usor si distractiv, prin care poti sa arzi grasimile! Lucreaza doar atat cat poti! Incepe cu prima parte, cu a doua si daca poti continua.  

Cel mai bun, ramane totusi un abonament, pentru ca macar esti, ca sa zic asa, constrans(a) sa-ti  faci programul.

Asa ca ce mai stai, ia-ti unul la cea mai apropiata sala din oras, sau la cea mai buna.

Acum te poti duce si la salile de dans (latino).

Merita! De altfel , miscarea este un foarte bun antidot impotriva depresiei, sau impotriva oricarei stari neplacute, care poata sa apara de ex. la menopauza!

Daca te apuci de miscare, ai si de la mine o bila alba!

Iti doresc mult succes!

Dr. Galiceanu

P.S.1  Eram intr-o plimbare facuta seara prin Los Angeles (cu grupul Calivita) cand am trecut pe langa o cladire inalta, ca acelea de birouri si cu peretii de sticla. Ca prin acvariu, la cateva etaje bine luminate, am admirat in voie, pe cei care “lucrau” constiincios la aparate, dupa program. Si nu erau de loc putini… Cred ca m-a impresionat acea imagine, am ramas cu ea in minte si de asta am tinut sa-ti spun si tie asta.

P.S. 2 Aminteste-ti, mai ales daca ai trecut de 30-35 de ani, sa-ti iei “portia” de Resveratrol Plus (cu Coenzima Q10), L-Carnitina, XShape, OxyCristal, mai ales daca vrei sa arati si sa te simti foarte bine.

Functioneaza!

Comments

  1. Gheorghe Ion says:

    Da aveti dreptate si eu trebuie sa ma apuc de zumba