INTERVIU CU PAJ TAMAS MANAGERUL CU CEL MAI INALT NIVEL IN CALIVITA

PAJ  TAMAS este  cel mai de succes manager din CaliVita, fiind singurul care a atins nivelul de Director. Care este secretul succesului său? În cele ce urmează puteţi citi conversaţia pe care am avut-o cu un inginer retras şi modest despre CaliVita şi despre viaţa sa.

 

–  Care consideraţi că sunt lucrurile cărora se datorează  succesul  dvs. în reţea?

–  Construcţia de reţea este o activitate care te umple de bucurie şi poate schimba în bine viaţa. Formarea mea de bază este de tehnician arhitect, însă am terminat Politehnica, specializarea automatizare agricolă. Când, în 1994, la vârsta de 29 de ani, am venit în contact cu oportunităţile oferite de CaliVita, din păcate nu aveam niciun fel de cunoştinţe de comert  si  nu ştiam decât câteva lucruri de bază despre vitamine.

Am fost şi am rămas un inginer retras, care, ori de câte ori poate, evită să ţină discursuri. Nici până în ziua de astăzi nu mă simt în largul meu când trebuie să vorbesc în public.

Pentru mine, cel mai dificil lucru în construirea reţelei a fost să mă conving pe mine însumi că, în ciuda faptului că există foarte mulţi oratori de mare valoare, am şi eu o şansă să cunosc succesul.

De la bun început, am pus accentul pe consultaţiile personale şi pe cele la care participă cel mult 3-4 persoane. Încerc să îmi fac partenerii să vorbească şi, între timp, nu doar îi ascult, ci mă pun în locul lor. Doar aşa, dându-mi seama care sunt adevăratele lor nevoi şi capacităţi, le pot oferi sfaturi care să îi ajute în construirea afacerii.

De asemenea, şi evenimentele sunt foarte importante pentru mine. În ţările în care am reţele –  în Republica Cehă, Slovacia şi Polonia – sunt prezent la fiecare eveniment organizat de companie şi fac tot ce îmi stă în putinţă pentru a absorbi cât mai mult din experienţele şi cunoştinţele celorlalţi.

–  În ce mod diferă  CALIVITA  de alte companii MLM?

–  CaliVita este afacerea oamenilor inteligenţi şi oneşti.  A celor care îşi doresc să îşi ajute semenii   nu îşi facă griji pentru ziua de mâine. Dacă reuşim să ajutăm oamenii să îşi găsească produsele favorite, banii vor veni de la sine, deoarece CaliVita îşi răsplăteşte întotdeauna colaboratorii. Sistemul de recompense este corect şi motivant, chiar şi pe termen lung.

Compania noastră nu răsplăteşte doar succesul de scurtă durată, aşa cum fac firmele ai căror patroni caută doar oportunităţi rapide de afaceri, fără perspective de prelungire.

CaliVita nu îşi grăbeşte membrii şi le permite să gândească liber. Oricine poate hotărî pentru el dacă are sau nu un viitor ca partener al unei companii care şi-a construit o reţea de clienţi satisfăcuţi în ultimii 20 de ani.

În această companie nu îţi poţi păcăli colaboratorii, fiindcă afacerea este concepută să dureze zeci de ani. În schimb, merită să fii deschis şi cinstit. Cunoaşteţi  vreo altă oportunitate de afacere de genul acesta?

Când mă gândesc la reţeaua CaliVita, mă cuprinde entuziasmul şi simt o forţă necunoscută, fiindcă devin conştient cât de nobilă şi valoroasă este activitatea noastră  pentru ceilalţi oameni.

Înainte de CaliVita, nu am activat în nici o altă reţea, dar am încercat să pătrund şi să înţeleg bazele acestui tip de afacere. Încă de pe atunci, puteai alege între multe companii de MLM.

Astăzi, dacă asculţi prezentările companiilor de marketing în reţea, ai impresia că, după înscriere, le poţi face deja cu mâna prietenilor dintr-un Ferrari roşu. Însă cum se face că aceşti sponsori miraculoşi şi echipele lor cu Ferrari dispar în câţiva ani?

Eu unul admir înţelepciunea lui Gerry Hargytai, fondatorul CaliVita, care, în loc să facă un profit rapid, de 20 de ani construieşte o reţea de clienţi satisfăcuţi, reţea din care eu personal fac parte de 18 ani.

Mă consider extrem de norocos că mi-a fost oferită şansa CaliVita şi că am întâlnit-o pe sponsora mea, Andrea Farkas, care mi-a arătat că pot atinge  succesul în ciuda defectelor mele.

–  Sunteţi un familist convins şi fericit, cu nouă copii. Îi ghidaţi şi pe ei înspre MLM? Vor forma ei generaţia  viitoare în CaliVita?

–  Dorinţa mea nu a fost să am un Ferrari roşu, ci o familie mare şi fericită. Ştiu, în ziua de astăzi

acest lucru costă mult mai mult decât o maşină performantă. Însă maşina performantă te satisface doar o perioadă, cel mult. Şi care e logica? Ce fericire poţi să simţi atunci când te plimbi într-o maşină scumpă, cumpărată dintr-o afacere care nu a avut viaţă lungă?

O familie numeroasă reprezintă, pentru mine, completarea unei misiuni. O provocare continuă.  Multă muncă şi multe satisfacţii.

Eu şi soţia mea, Veronika, suntem căsătoriţi de 13 ani şi avem nouă copii, patru fete şi cinci băieţi. Toţi sunt sănătoşi şi frumoşi, ca în fotografie. Veronika consumă  NewLife de la Calivita, de 14 ani. Evident, îmi ia mult timp să mă ocup de toţi copiii, dar, în afara perioadelor pe care le dedic construirii reţelelor în CaliVita, tot timpul îmi aparţine.

Aşa cum în familiile de avocaţi sau de medici, unde abilităţile profesionale sunt transmise din generaţie în generaţie, arta construcţiei de reţele va fi şi ea transmisă în multe familii, de la tată sau mamă la fiu sau fiică.  Cred că şi în familia noastră există o mare şansă să se întâmple acest lucru, dacă şi copiii mei  îşi vor dori aşa ceva. Peste 30 sau 50 de ani, putem  fi constructori de reţea de mare succes, împreună cu nepoţii noştri.

Articol preluat din CaliNews vara 2012

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *