SI TU AI DREPTUL SA RAMAI IN FORMA, CU DOAR 5 MINUTE/ZI

Cine n-ar vrea sa ramână  in forma, in doar 5 minute/zi?                            Stiu ca nu ai timp, sau poate, daca ai avea timp, nu prea ai rabdare!       Sau poate ca faci parte dintre cei care amâna lucrurile, “las’ ca o s-o fac mâine” si tot asa…                  Pentru ca am aflat un secret despre acest lucru, vreau sa-l impartasesc si cu tine.

 

Au fost ani intregi, cand si eu o duceam  tare rau cu timpul.

Nu aveam timp sa manânc, nu aveam timp nici pentru necesitatile “fiziologice”, cat despre miscare fizica, de unde sa mai am timp, cand “picam” pur si simplu “frânta” seara.

Dar,…  a venit o vreme cand pentru ca incepusem sa nu ma simt prea bine, am realizat ca daca nu am cât de cât grija de mine, as  putea  sa “mi-o iau” rau de tot!

Asa ca m-am straduit!

Iti spun toate astea, pentru ca poate si tu iti dai silinta pe cat poti, sa faci ceva bun  pentru tine, dar nu reusesti, pentru ca nu ai timp.

Prin urmare, am incercat si am constatat ca:

– “imi  ia” doar 3 minute (in cel mai nefericit caz de urgenta), ca sa mananc un sandvici mai sanatos (cu paine integrala si ceva zarzavat garnitura).

– am nevoie de doar 2-3 minute, ca sa merg la toaleta.

– am nevoie de doar cateva secunde sa beau apa.

Doar cu exercitiile fizice, a fost intotdeauna complicat, pana am ajuns sa am mai mult timp  liber, ca sa ma pot duce la sala sau la piscina.

Asa ca stiind cat de greu iti este sa faci miscare, in conditiile in care “stai rau cu  timpul”, sunt fericita sa-ti dau o veste mare: Am gasit calea rapida prin care poti sa-ti mentii forma si tonusul, sau chiar sa le redobandesti, in doar 5 minute pe zi!

Nu-i asa ca este grozav?

Ce inseamna 5 minute intr-o zi? Pai  numai intr-o ora, ai de 12 ori cate 5 minute, iar in 24 de ore ai de 288 de ori cate 5 minute!

Hai recunoaste! Mai ai vreo scuză!?!

Am  gasit cateva filmulete cu  exercitii simple, insa intense  si mai ales de durata scurta!

Nu ma pot abtine, sa nu  ti le arat si tie.

Practic, acum ai de ce sa le faci.

Sunt exercitii cu care sa-ti mentii tonusul si cu care sa ramâi in forma…  Cateva din ele iti “lucreaza” si meridianele energetice. Ai grija sa nu fortezi. Totul depinde de flexibilitatea fiecaruia.

Poti sa-ti incepi ziua cu aceste exercitii, sau sa ti-o inchei. Ai putea si sa le combini.

In orice caz, pentru a te mentine in forma buna si pentru a-ti mentine sanatatea, pe langa alte lucruri, ideal  ar fi  sa faci 15-20 minute de exercitii zilnice  (sau macar la 2-3 zile) si daca se poate, ar fi foarte bine si sa transpiri in timpul lor (se elimina toxinele).

Primul exercitiu te poate ajuta sa dai si burta jos. Ce zici? Vrei asta?

Daca ti-e frica ca o sa faci febra musculara, poti bea  apa in care pui OxyMax sau OxyCristal, 20 picaturi. La mine a functionat de fiecare data.                                         Inainte de exercitii  ia-ti XShape (complex de aminoacizi, care contine si carnitina si glutamina, necesare muschilor, creierului si inimii) si daca ai trecut de 30-35 de ani, ia si Coenzima Q10, si vei vedea diferenta .

Eu iti urez mult succes si  sa fii in forma cat mai mult timp!

Exercitiile le gasesti la linkul de mai jos, de pe unul din site-urile doctorului Oz. Practica-le si tu cateva saptamani!

FIT in FIVE

Dr. Didi Galiceanu

P. S.1  Sa stii ca exercitiile functioneaza. Eu l-am facut de mai multe ori pe cel din primul filmulet si simt un alt tonus, mai ales al muschilor abdominali.

P.S.2  Astept un like daca functioneaza si pentru tine!

 

Comments

  1. Lorelai Gutu says:

    Super exercitiile, ne ajuta sa avem energie, tonus bun, si de ce nu, sa avem si un abdomen plat. Eu mi-am promis sa le fac zilnic. Desigur in apa de dimineata am Oxi Crystal si Coenzima Q10 e prezenta in Resveratrol pe care nu l-am oprit din primavara.
    Ma simt excelent, va multumesc pentru toate informatiile pe care ni le dati si pentru ca ne suneti aproape.