VREI SA-TI FOLOSESTI FORTA INTERIOARA?

Daca raspunsul tau este DA, poti sa folosesti si tu, acest instrument simplu si foarte util, despre care vreau sa-ti vorbesc in continuare acum…

Este vorba de “Crezul optimistului”, la fel de actual ca si acum 100 de ani, cand a fost scris.                                                               In 1922 a devenit Crezul International al Optimistului.

Autorul sau, Christian D. Larson, a fost un important lider al miscării Noua Gandire si a unei ramuri a acesteia, Stiinta Mintii (impreuna cu Ernest Holmes).                 Aceste miscari, au influentat pe multi altii, printre care se numara si Norman Vincent Peal, binecunoscut autor inspirational, una din cartile sale fiind “Forta gândirii pozitive”.

Foarte multe persoane, au gasit inspiratie in acest Crez.

De exemplu, a fost folosit in spitale, pentru a ajuta pacientii sa se recupereze.

De asemenea, in vestiare, era folosit de antrenori, pentru a-si motiva jucatorii, inaintea partidelor importante.

Iata Crezul optimistului:

 Imi promit mie! :
1. Sa fiu atat de puternic incat totdeauna  sa imi pastrez linistea mintii.

2. Sa vorbesc despre sanatate, fericire si prosperitate tuturor oamenilor pe care ii intalnesc.

3. Sa imi fac prietenii sa simta ca au valoare.

4. Sa vad mereu partea luminoasa a lucrurilor si sa las optimismul sa prinda viata.

5. Sa ma gandesc doar la lucruri mari, sa lucrez la capacitate maximasa ma astept numai la bine.

6. Sa fiu la fel de entuziasmat de succesul altora ca si cum ar fi si succesul meu.

7. Sa uit greselile trecutului si sa imi indrept atentia spre realizarile viitorului.

8. Sa am intotdeauna o expresie vesela si sa intampin cu un zambet orice faptura pe care o intalnesc.

9. Sa acord atat de mult timp dezvoltarii mele personale incat sa nu imi mai ramana timp pentru a-i critica pe altii.

10. Sa fiu prea bun ca sa ma mai infurii, prea puternic ca sa ma mai tem, prea sigur pe mine pentru a ma mai ingrijora si prea fericit pentru a le mai permite necazurilor sa se aproprie.

11. Sa gandesc pozitiv despre mine si sa arat asta celor din jurul meu, nu prin vorbe mari ci prin fapte mari.

12. Sa traiesc cu credinta ca toata lumea e de partea mea, atata timp cat cred sincer in binele din interiorul meu. 

Nota:”Crezul optimistului” a fost publicat pntru prima data in 1912 in cartea lui Christian D. Larson, Your Forces and How to Use Them.

Conform Legii Atractiei, pe ceea ce te concentrezi, in acest caz ”Crezul optimistului”, aceea se va amplifica, dezvolta si materializa.

Asa ca, rosteste-l (citeste-l) in fiecare seara, inainte de culcare, timp de 40 de zile si aminteste-ti de el ori de cate ori esti intr-o situatie tensionata.                                  Foloseste ”Crezul optimistului” si experimenteaza schimbarile pozitive din viata ta.

Vei vedea …

Eu iti doresc mult succes! 😉

Didi Galiceanu

Comments

  1. Lili says:

    Minunat mesaj!

  2. Razvan Nastase says:

    Uneori avem nevoie sa ni se reaminteasca ceea ce stim deja, iar acest articol este menit parca, sa scoata din noi ceea ce este mai bun. Ne reamniteste cum sa fim mai increzatori, mai optimisti, mai frumosi.
    Pentru mine acest articol a fost ca un dus revigorant 🙂

    Multumesc!!!

  3. Dr. Galiceanu says:

    Ai mare dreptate, Razvan!
    Uitam ca lucrurile sunt cat se poate de simple. Uneori e bine sa ne reamintim acest lucru.
    De exemplu, cat se poate de simplu este faptul ca: “Gandurile devin emotii si sentimente, care duc la actiune, iar aceasta la rezultate”
    “Crezul optimistului”, te poate ajuta sa ai “ganduri bune” si de aici restul…
    Multumesc pentru raspuns!

  4. OLARU MIHAI says:

    Extraordinar !!!

  5. Luiza-Maria says:

    Se spune ca Einstein ar fi spus: Daca Universul era complicat l-ar fi inteles toata lumea.
    Minunate aceste rinduri si ma bucur mult ca le-am gasit in seara asta. Merita facut acest exercitiu. Dupa un timp devii dependent de el si este minunat.
    Numai bine va doresc!

  6. Dr. Galiceanu says:

    Multumesc!
    Cu cat suntem mai multi, cu atat mai bine!

  7. Minu says:

    Foarte interesant ! Multumesc Didi !

  8. gabriela says:

    multumesc… ma simt deja mai bine … abia azi am “descoperit” si voi fi cu siguranta unul dintre participanti

  9. Dr. Galiceanu says:

    Ma bucur mult!
    Succes!

  10. Dr. Galiceanu says:

    Cu mare placere!
    Sa-ti fie de folos!